fredag 31 augusti 2012

Var glad! Vi är i Madrid!

Någon som minns sloganen som jag har använt till rubriken?
Den var uppe på en massa reklampelare för några år sedan.
Jag minns den inte, men Jesús gör det. Konstigt vore väl annars, konstig är min glömska, för den där sommaren upprepade Jesús Var glad, vi är i Madrid säkert tio gånger om dagen, i ett par månaders tid. (Året därpå var det Bröderna Karlsson, därefter Sommaren med Göran samt ordet Personal. Mycket, mycket irriterande.)
När ni läser det här är vi förmodligen glada, för då är vi på väg till Madrid, och det finns ju all anledning att glädja sig åt, eller hur? Vi är trötta på bad och sandstränder ( :D ), behöver ombyte så här de sista skälvande dagarna på J:s semester. Så vi sticker iväg till huvudstaden några dagar.
Huvudsstadsbesök brukar vara roliga, även om huvudstaden i fråga inte är vacker direkt. Men Madrid har annat att erbjuda. Några alldeles fantastiska museer till exempel.
Om Madrid får ni läsa på måndag, tills dess kommer ett par vanliga inlägg!
Ha en finfin helg allihop!

2 kommentarer:

  1. Hola Annika, sag inte din fraga förrän väldigt sent. Jag hoppas du sag mitt svar i kommentarsfältet under din fraga? Hoppas att ni hade det kul här i Madrid! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Toppen i Madrid, rolig stad du bor i! Ska ta med rekomendationerna nästa gång.

      Radera

ny gadget

ny gadget