måndag 24 juni 2013

Grattis på midsommarafton

Grattis! utbrast Fran så fort jag öppnade dörren för honom i fredags, och jag vet inte varför, om det var på grund av värmen eller påsen han hade i handen (som visade innehålla en present till hans bror som han skulle träffa senare), men jag trodde att han gratulerade mig på födelsedagen.
Jag blev så förvånad att jag inte kom på något alls att säga.
"Hur kan han veta att jag fyller år", var det första jag tänkte.
Det andra var: "Men jag fyller ju inte idag.. eller?"

Han gratulerade mig för midsommarafton.




Därefter pratade vi om vad svensk midsommarafton är.

3 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott! Vet att du fyller nagra dagar innan mig men jag trodde det var igar :s hoppas du fick en trevlig dag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Vilket minne! Fast det blir grattis i förskott istället, jag fyller på fredag:)

      Radera
  2. Hahaha ok..da blir du grattad pa fredag istallet! :)

    SvaraRadera

ny gadget

ny gadget