fredag 20 september 2013

Kanelbulleöverraskning

De flesta av er som läser den här bloggen bor i Sverige.
Och jag vet inte... ni kanske är vana vid att er partner kommer hem och överraskar er med en påse kanelbullar?
Jag och Jesús har varit tillsammans i närmare sju år, och igår var första gången det hände.
Det är ju inget konstigt med att han aldrig har överraskat mig med kanelbullar förut, med tanke på att han för det första inte bakar, för det andra att det inte finns bagerier som gör kanelbullar här i Sevilla.
Så ni kan tro att jag blev överraskad!

Jesús har en svensk elev, vars mamma bakade igår och skickade med en påse bullar till Jesús.
Vilket, kan jag tala om, var mycket, mycket uppskattat.


4 kommentarer:

  1. Åååååååååhhh! Vad snällt :)
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Verkligen! Det här med att ge presenter och bakverk itll sina lärare i Spanien, det gillar jag! En riktigt bra jul var för ett par år sedan då Jesús kom hem med inte mindre än fem chokladaskar i olika storlekar!

      Radera
  2. Vad fint! Martin har aldrig kommit hem med kanelbullar, däremot bakat. Mest för att han äääälskar kanelbullar. Hans absoluta favorit.

    Anna Granström.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men då! Martin vinner, det där kan jag inte tävla mot! :D

      Radera

ny gadget

ny gadget