tisdag 31 december 2013

2013 - 2014

2013.
Ett rätt bra år. Väldigt kortfattat kan jag konstatera:

Jobb: bra.
Ett par otroligt givande kurser.
En underbar Portugalresa på våren.
En mycket efterlängtad Boliviaresa.




Efter lång tids kämpande känns det okej med Spanien och att vara här.
Vi bestämde oss för att registrera oss som partner och firade det (men har ännu inte ordnat registreringen).
Och så blev 2013 början på något nytt, som vi får se hur det går med. Det visar sig 2014.

Jag tror att det nya året kommer att bli riktigt händelserikt och minnesvärt.

7 kommentarer:

  1. ¡Feliz y Próspero Año Nuevo !
    Abrazos/ P ♥

    SvaraRadera
  2. Jag tänkte på dig o din Bolivia-resa på nyårsafton. Vi såg "Butch Cassidy & Sundance Kid" på tv hos mormor, en gammal film från -69 eller så. Robert Redford i ena rollen, nästan så man kan förstå att han ansågs snygg... Hur som helst, de snackade ganska ofta om Bolivia innan de drog dit o efter en del funderande kom jag på var sjutton jag läst om de där skojjarna tidigare. Det var ju här, på din blogg! Så nu ska jag roa mig med att läsa igenom din blogg igen, o kolla om du fått in några bilder därifrån. :)
    God fortsättning på nya året, vännen! Hoppas det blir bra för er båda. Se till att få den där registreringen gjord... ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, kul att du kom ihåg! Jag förstår inte, trots filmen, att Redford ansågs snygg. Men det är väl en smaksak.-)
      God fortsättning själv!

      Radera
    2. Finns förresten några fler bilder på inlägget Ridturen, efter Butch-inlägget!

      Radera
  3. Gott Nytt År!! Det låter bra, vad kul att du gillade kurserna. Lycka till nästa år!

    SvaraRadera

ny gadget

ny gadget