lördag 13 september 2014

Utlandsröst

Nu åker vi till kusten.
Skulle skriva ett inlägg om röstningen och valet men har ingen tid över (den har gått åt till att sova). Och därför hinner jag inte svara på kommentarerna heller innan vi åker.
Men i alla fall. Rösta i morgon.
Jag skickade min röst för en vecka sedan. Det är ju lite krångligare när man bor utanför Sverige, i Sevilla har vi ingen svensk ambassad där man kan rösta så det blir per post istället. Då måste man ha två vittnine som intygar vem man är.
Jag tycker att det är fantastiskt att staten lägger ut pengar och skickar brev med alla papper, kuvert och röstkort till mig som bor utomlands. Jag är ju inte den enda som gör det...
Ska verkligen bli spännande att se resultatet i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ny gadget

ny gadget