fredag 30 juni 2017

Kommentarer och opublicerade inlägg

Det blev en himla fin födelsedagsutflykt i närliggande utland, och jag ska berätta, så fort jag får tid! Men oj, så körigt det är just nu!
Ni är flera nya som mejlar och kommenterar, och det är så roligt! Man behöver ju inte kommentera i en blogg man läser, jag själv skriver inte hälften av de bloggkommentarer som jag skulle vilja... Ändå är det just kommentarerna man får som gör det så roligt att blogga. En röst från någon som har läst. Ett... bevis på att någon har läst det jag har skrivit. Som kommer med egna tankar eller idéer. Kontakten. Det är fint. Tack vare alla nya har jag fått sådan lust att blogga massor, och jag har skrivit mer än andra månader... Men när jag tittar efter i månadslistan ser jag att att det inte alls är fler publicerade inlägg än andra månader, för många inlägg är fortfarande opublicerade eller halvfärdiga (tidsbrist) eller så finns de bara i mitt huvud fortfarande (tidsbrist!!!)...
Så tills jag hinner skriva om den fina utflykten i onsdags så slänger jag in ett av de opublicerade inläggen om en stund istället!
Ha en fin fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ny gadget

ny gadget